Wybierz klub
Menu
Kup karnet Zaloguj się

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

UMOWY I PŁATNOŚCI

Jak mogę kupić karnet waszej sieci?

Jak kupić karnet na stronie internetowej

1. Znajdź opcję „Kup karnet” w górnym menu.

2. Wybierz klub, w którym chcesz ćwiczyć.

3. Porównaj ofertę karnetów i wybierz dopasowany do Twoich potrzeb.

4. Wypełnij formularz z danymi i dokonaj płatności kartą bankową.

5. Odwiedź nasz klub i podpisz w recepcji wymagane dokumenty.

 

Jak kupić karnet w klubie

1. Odwiedź wybrany klub naszej sieci.

2. Obsługa recepcji przedstawi Ci naszą ofertę.

3. Podpisz umowę i dokonaj płatności kartą bankową.

Jakie są rodzaje karnetów?

Co łączy nasze karnety

Każdy nasz karnet pozwoli Ci:

• korzystać ze wszystkich stref treningowych w naszych klubach fitness,

• uczestniczyć bez limitów w grupowych zajęciach fitness,

• używać aplikacji ZdrowAppka, w której znajdziesz m.in. plany treningowe.

Co odróżnia nasze karnety

• Długość kontraktu:

• 72H jest ważny przez 72 godziny od momentu aktywacji.

• BASIC jest ważny 28 dni od momentu aktywacji.

• SMART to karnet okresowy, ważny co najmniej 12 miesięcy.

• FLEX to karnet bezterminowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Liczba klubów, w których możesz ćwiczyć:

• W karnetach sieciowych możesz korzystać z klubów w całej Polsce.

• W karnetach regionalnych możesz korzystać z wybranych klubów.

Zniżki dla uczniów i studentów.

Jak mogę opłacić dług?

Jak spłacić zadłużenie na stronie internetowej 

1. Znajdź opcję „Zaloguj się” w menu górnym.

2. Do logowania użyj adresu e-mail i hasła podanych w umowie.

3. Po zalogowaniu wybierz „Profil klienta” i „Płatności”.

4. Oznacz raty, które chcesz opłacić.

5. Opłać zadłużenie kartą bankową lub BLIKIEM.

 

Jak spłacić zadłużenie w aplikacji mobilnej

1. Zaloguj się do ZdrowAppki – użyj do tego adresu e-mail i hasła podanych w umowie.

2. Kliknij ikonkę ludzika na dole ekranu głównego, by przejść do panelu klienta.

3. Wybierz opcję „Płatności i karnety”.

4. Sprawdź zaległość i dokonaj płatności kartą bankową.

5. Jeśli przypisana do konta karta straciła ważność lub chcesz wykonać płatność przy użyciu innej, użyj opcji „Dodaj kartę płatniczą”.

Czy mogę zamrozić członkostwo?

• Możesz zamrozić karnet, jeśli pozwala na to łącząca nas umowa.

• Określa ona również maksymalny okres, na jaki możemy dokonać zamrożenia.

• Na adres e-mail dok@fitness.benefitsystems.pl prześlij nam informację, w jakim terminie chcesz zamrozić swój karnet.

• Twój karnet możemy zamrozić najwcześniej kolejnego dnia roboczego po otrzymaniu Twojej wiadomości.

• W wiadomości nie musisz podawać żadnego powodu zamrożenia karnetu.

Jak mogę zmienić dane kontaktowe w mojej umowie?

Jeśli chcesz zmienić dane kontaktowe w umowie, która nas łączy, odwiedź dowolny klub fitness naszej sieci. O dokonanie zmian poproś obsługę recepcji.

Czy mogę przepisać umowę na inną osobę?

Jak dokonać cesji umowy na inną osobę

1. Zapraszamy Ciebie i osobę, która chce przejąć Twoją umowę,  do dowolnego klubu fitness naszej sieci.

2. Obsługa recepcji przygotuje dokumenty, które podpiszecie.

3. Prawa i obowiązki, które wynikają z naszej umowy, przejmie wówczas ta druga osoba.

Czy honorujcie karty partnerskie?

Jak sprawdzić, które karty partnerskie umożliwiają korzystanie z naszych klubów

1. W menu górnym odszukaj opcję „Wybierz klub”.

2. Przejdź na podstronę wybranego klubu.

3. Na podstronie znajdziesz listę kart partnerskich, które uprawniają do korzystania z naszych klubów.

Czy muszę dopłacać do karty partnerskiej?

Jeśli honorujemy Twoją kartę partnerską, możesz bezpłatnie:

• ćwiczyć w wybranym klubie w godzinach jego otwarcia,

• korzystać z saun,

• brać udział w zajęcia grupowych, jeśli zarezerwujesz na nie miejsce,

• używać aplikacji ZdrowAppka.

LOKALIZACJA I DOSTĘPNOŚĆ

Gdzie znajdują się wasze kluby fitness?

 Jak znaleźć kluby fitness naszej sieci

1. W menu górnym odszukaj opcję „Wybierz klub”.

2. Tam znajdziesz listę klubów wraz z adresami.

3. Możesz przełączyć się na widok mapy, by łatwiej odszukać nasz klub.

W jakich godzinach otwarte są wasze kluby?

Jak znaleźć godziny otwarcia naszych klubów fitness

1. W menu górnym odszukaj opcję „Wybierz klub”.

2. Przejdź na podstronę wybranego klubu.

3. Tam znajdziesz informację o godzinach otwarcia klubów w poszczególne dni.

4. Pamiętaj, że w święta i dni wolne od pracy kluby mogą być otwarte w innych godzinach – informacji poszukaj w aktualnościach, które publikujemy na podstronach klubów.

ZAJĘCIA FITNESS

Jakie zajęcia fitness odbywają się w waszych klubach?

Jak znaleźć ofertę zajęć w naszej sieci fitness

1. W menu górnym odszukaj opcję „Zajęcia”.

2. Znajdź na liście zajęcia fitness, które Cię interesują. Możesz skorzystać z filtrów, które ułatwią wyszukiwanie.

3. Kliknij w nazwę wybranych zajęć, by zobaczyć, w jakich klubach i kiedy się odbywają.

Gdzie znajdę grafik zajęć?

Jak znaleźć ofertę zajęć w wybranym klubie fitness

1. W menu górnym odszukaj opcję „Wybierz klub”.

2. Przejdź na podstronę wybranego klubu i znajdź w menu górnym opcję „Grafik”.

3. Gdy wyświetli się kalendarz, użyj nawigacji, by sprawdzić ofertę zajęć na najbliższe dwa tygodnie.

Czy muszę rezerwować miejsce na zajęciach fitness?

Tak, jeśli chcesz wziąć udział w zajęciach fitness, musisz zarezerwować na nich miejsce. Dzięki temu masz pewność, że będziesz ćwiczyć komfortowo, bo w sali będzie tylko tyle osób, ile może ona pomieścić. Rezerwacja zajęć startuje 48 godzin przed ich rozpoczęciem.

Jak mogę zarezerwować miejsce na zajęciach fitness?

Jeśli chcesz wygodnie zapisywać się na zajęcia fitness, skorzystaj z aplikacji ZdrowAppka.

Jak skorzystać z aplikacji ZdrowAppka

1. Zainstaluj ją na swoim smartfonie.

• Jeśli masz telefon z systemem Android, pobierz ją stąd 

• Jeśli masz telefon z systemem iOS, pobierz aplikację stąd 

2. Otwórz aplikację i wybierz naszą sieć fitness.

3. Zaloguj się – użyj do tego danych do swojego konta klienta:

• adresu e-mail z umowy,

• hasła stworzonego podczas zawierania umowy.

Dlaczego warto korzystać z aplikacji ZdrowAppka

• Nie chcesz przeoczyć zapisów na zajęcia?Jeśli oznaczysz w aplikacji dane zajęcia jako ulubione, poinformujemy Cię, gdy tylko rozpoczniemy zapisy.

• Nie ma już wolnych miejsc na Twoje na wybrane przez Ciebie zajęcia?  Możesz zapisać się na listę osób oczekujących.

• Szukasz pomysłu na trening indywidualny? W aplikacji znajdziesz plany treningowe i zajęcia video dopasowane do swoich potrzeb.

Jak zapisać się na zajęcia bez aplikacji

• Zapisz się na zajęcia przez stronę internetową – w tym celu zaloguj się do konta klienta.

• Możesz też poprosić pracowników recepcji, by zapisali Cię na wybrane zajęcia.

Pamiętaj, że zapisy na zajęcia startują 48 godzin przed ich rozpoczęciem.

 

Jak zapisać się na zajęcia fitness, jeśli korzystam z karty partnerskiej?

Jeśli masz kartę partnerską i chcesz zapisywać się na zajęcia przez aplikację ZdrowAppka lub stronę internetową, musisz mieć konto klienta w naszym systemie.

Jak założyć konto klienta

1. Odwiedź klub fitness naszej sieci i poproś w recepcji o stworzenie konta dla posiadacza karty partnerskiej.

2. Podaj swój adres e-mail i stwórz hasło – tych danych będziesz używać do logowania w aplikacji.

3. Założenie konta jest bezpłatne.

Co zrobić po założeniu konta

1. Zainstaluj aplikację na swoim smartfonie.

• Jeśli masz telefon z systemem Android, pobierz ją stąd

• Jeśli masz telefon z systemem iOS, pobierz aplikację stąd https://apps.apple.com/pl/app/zdrowappka

2. Otwórz aplikację i wybierz naszą sieć fitness.

3. Zaloguj się – użyj do tego swojego adresu e-mail i hasła stworzonego podczas zakładania konta.

Zapisy na zajęcia bez aplikacji

• Zapisz się na zajęcia przez stronę internetową – w tym celu zaloguj się do konta klienta.

• Możesz też poprosić pracowników recepcji, by zapisali Cię na wybrane zajęcia.

Pamiętaj, że zapisy na zajęcia startują 48 godzin przed ich rozpoczęciem.

Kiedy mogę zarezerwować miejsce na zajęciach fitness?

Zapisy na zajęcia startują 48 godzin przed ich rozpoczęciem.

Co mogę zrobić, jeśli system zaliczył mi nieobecność na zajęciach, a w nich uczestniczyłam/uczestniczyłem?

Jeśli w aplikacji widzisz nieobecność na zajęciach fitness, a w nich uczestniczyłaś lub uczestniczyłeś:

• napisz wiadomość na adres dok@fitness.benefitsystems.pl

• lub poproś o wyjaśnienie sprawy obsługę w dowolnym klubie fitness naszej sieci.

Jak mogę anulować rezerwację miejsca na zajęcia fitness?

Rezerwacjami na zajęcia najwygodniej zarządzisz w aplikacji ZdrowAppka, w tym szybko odwołasz zapis na zajęcia.

Jak skorzystać z aplikacji ZdrowAppka

1. Zainstaluj ją na swoim smartfonie.

• Jeśli masz telefon z systemem Android

•  Jeśli masz telefon z systemem iOS

2. Otwórz aplikację i wybierz sieć fitness, z której korzystasz.

3. Zaloguj się – użyj do tego danych do swojego konta klienta:

• adresu e-mail z umowy,

• hasła stworzonego podczas zawierania umowy.

Dlaczego warto korzystać z aplikacji ZdrowAppka

• Nie chcesz przeoczyć zapisów na zajęcia?Jeśli oznaczysz w aplikacji dane zajęcia jako ulubione, poinformujemy Cię, gdy tylko rozpoczniemy zapisy.

• Nie ma już wolnych miejsc na wybrane przez Ciebie zajęcia?  Możesz zapisać się na listę osób oczekujących.

•  Szukasz pomysłu na trening indywidualny? W aplikacji znajdziesz plany treningowe i zajęcia video dopasowane do swoich potrzeb.

Jak odwołać rezerwacje miejsca na zajęciach bez aplikacji

• Zapisz się na zajęcia przez stronę internetową – w tym celu zaloguj się do konta klienta.

• Możesz też poprosić pracowników recepcji, by zapisali Cię na wybrane zajęcia.

APLIKACJA MOBILNA

Czy macie aplikację mobilną?

Użytkownicy naszych klubów fitness mogą korzystać z aplikacji ZdrowAppka.

Jak skorzystać z aplikacji ZdrowAppka

1. Zainstaluj ją na swoim smartfonie.

• Jeśli masz telefon z systemem Android, pobierz ją stąd

• Jeśli masz telefon z systemem iOS, pobierz aplikację stąd 

2. Otwórz aplikację i wybierz naszą sieć fitness.

3. Zaloguj się – użyj do tego danych do swojego konta klienta:

• adresu e-mail z umowy,

• hasła stworzonego podczas zawierania umowy.

Dlaczego warto korzystać z aplikacji ZdrowAppka

• Nie chcesz przeoczyć zapisów na zajęcia?Jeśli oznaczysz w aplikacji dane zajęcia jako ulubione, poinformujemy Cię, gdy tylko rozpoczniemy zapisy.

• Nie ma już wolnych miejsc na wybrane przez Ciebie zajęcia?  Możesz zapisać się na listę osób oczekujących.

• Szukasz pomysłu na trening indywidualny? W aplikacji znajdziesz plany treningowe i zajęcia video dopasowane do swoich potrzeb.

Czy mogę używać waszej aplikacji, jeśli korzystam z karty partnerskiej?

Jeśli masz kartę partnerską i chcesz używać aplikacji ZdrowAppka, musisz mieć konto klienta w naszym systemie.

Jak założyć konto klienta

1. Odwiedź klub fitness naszej sieci i poproś w recepcji o stworzenie konta dla posiadacza karty partnerskiej.

2. Podaj swój adres e-mail i stwórz hasło – tych danych będziesz używać do logowania w aplikacji.

3. Założenie konta jest bezpłatne.

Co zrobić po założeniu konta

1. Zainstaluj aplikację na swoim smartfonie.

• Jeśli masz telefon z systemem Android, pobierz ją stąd

• Jeśli masz telefon z systemem iOS, pobierz aplikację stąd 

2. Otwórz aplikację i wybierz naszą sieć fitness.

3. Zaloguj się – użyj do tego swojego adresu e-mail i hasła stworzonego podczas zakładania konta.

Dlaczego warto korzystać z aplikacji ZdrowAppka

• Nie chcesz przeoczyć zapisów na zajęcia?Jeśli oznaczysz w aplikacji dane zajęcia jako ulubione, poinformujemy Cię, gdy tylko rozpoczniemy zapisy.

• Nie ma już wolnych miejsc na wybrane przez Ciebie zajęcia?  Możesz zapisać się na listę osób oczekujących.

• Szukasz pomysłu na trening indywidualny? W aplikacji znajdziesz plany treningowe i zajęcia video dopasowane do swoich potrzeb.

Dział Obsługi Klienta
22 487 81 33
dok@fitness.benefitsystems.pl



 

Kontakt dla Firm
Zapytania ofertowe
pakietdlafirm@fitness.benefitsystems.pl

 **

Oferty wynajęcia powierzchni prosimy wysyłać na adres
nieruchomosci@fitness.benefitsystems.pl 

Jeśli chcesz uregulować zaległe płatności skorzystaj z rachunku : 10 1090 1043 0000 0001 3341 1852

Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą

To pole jest wymagane.

To pole jest wymagane.

Należy podać prawidłowy adres e-mail.

To pole jest wymagane.

Numer telefonu powinien zawierać nie mniej niż 9 cyfr.

Należy zaznaczyć pole „nie jestem robotem”.

(*) pola wymagane

Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych:

Administrator danych: Benefit Systems S.A., Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa.

Cele przetwarzania: Obsługa zgłoszonej przez Ciebie sprawy, w tym udzielenie odpowiedzi na postawione pytanie lub rozpatrzenie zgłoszonej skargi; analiza zgłoszonych spraw i poprawa jakości świadczonej przez nas obsługi oraz dochodzenie, ustalenie i obrona przed roszczeniami.

Twoje prawa: Prawo żądania dostępu do danych osobowych; prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności Benefit Systems pod adresem: https://www.benefitsystems.pl/polityka-prywatnosci/.