Podziel się

Aktywny senior

Zajęcia opierają się na odpowiednio dobranych ćwiczeniach, które usprawniają ciało i pełnią funkcje rehabilitacyjne co wpływa na polepszenie ogólnego samopoczucia. Regularne uczęszczanie na gimnastykę daje widoczne efekty poprawiając np. krążenie i ujędrnienie skóry. Gimnastyka dla seniorów wzmacnia również mięśnie posturalne, przywraca ruchomość i elastyczność w stawach. Zajęcia realizowane są w grupach co wpływa na lepsze samopoczucie Seniorów, zmniejsza poczucie izolacji i poprawia stan psychiczny. Dzięki wprowadzeniu ćwiczeń relaksacyjnych uczestnicy zwiększają swoją odporność na str

Dla kogo

Dla osób starszych, które poszukują wzmacniającego treningu o niskiej intensywności.

Korzyści

  • poprawa działania układ krążeniowo-oddechowy,
  • wzmocnienie stawów, mięśni i sylwetki
  • poprawić elastyczność ciała,
  • poprawa koordynacji i równowagi,
  • pozytywne oddziaływanie na sprawność i jasność umysłu.

Czas trwania

55 minut

#AktywnySenior #TreningProzdrowotny #DlaSeniora #SalaAerobik #Zdrowie #RedukcjaStresu #55Minut

Dostępność zajęć "Aktywny senior" w naszych klubach

Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Poznań Posnania
  • Piątek
  • 11:00 - 11:45 Angelika Pawlak
Żory Zjednoczonej Europy
  • Niedziela
  • 10:30 - 11:15 Anna Jaguszewska

Inne zajęcia z grupy "Trening prozdrowotny"

Zadaj nam pytanie

Dzień dobry

O co chcesz zapytać?

Zachęcamy także do przejrzenia naszej strony, gdzie zapewnie znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat klubów, zajęć a także tych, dotyczących zdrowego stylu życia. Odwiedź nasz blog