Podziel się

Aktywny senior

Zajęcia opierają się na odpowiednio dobranych ćwiczeniach, które usprawniają ciało i pełnią funkcje rehabilitacyjne co wpływa na polepszenie ogólnego samopoczucia. Regularne uczęszczanie na gimnastykę daje widoczne efekty poprawiając np. krążenie i ujędrnienie skóry. Gimnastyka dla seniorów wzmacnia również mięśnie posturalne, przywraca ruchomość i elastyczność w stawach. Zajęcia realizowane są w grupach co wpływa na lepsze samopoczucie Seniorów, zmniejsza poczucie izolacji i poprawia stan psychiczny. Dzięki wprowadzeniu ćwiczeń relaksacyjnych uczestnicy zwiększają swoją odporność na str

Dla kogo

Dla osób starszych, które poszukują wzmacniającego treningu o niskiej intensywności.

Korzyści

  • poprawa działania układ krążeniowo-oddechowy,
  • wzmocnienie stawów, mięśni i sylwetki
  • poprawić elastyczność ciała,
  • poprawa koordynacji i równowagi,
  • pozytywne oddziaływanie na sprawność i jasność umysłu.

Czas trwania

55 minut

#AktywnySenior #TreningProzdrowotny #DlaSeniora #SalaAerobik #Zdrowie #RedukcjaStresu #55Minut

Dostępność zajęć "Aktywny senior" w naszych klubach

Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Bydgoszcz Drukarnia
  • Wtorek
  • 12:00 - 12:30 FF Team
  • Piątek
  • 16:00 - 16:30 FF Team
Poznań Bałtyk
  • Poniedziałek
  • 11:30 - 12:30 Angelika Pawlak
  • Piątek
  • 12:00 - 13:00 Ewa Mielcarek ML
Poznań TESCO SERBSKA
  • Środa
  • 12:00 - 12:55 Anna Jardanowska
Toruń Atrium Copernicus
  • Poniedziałek
  • 09:00 - 09:30 FF Team
  • Wtorek
  • 17:00 - 17:30 FF Team
  • Piątek
  • 09:00 - 09:30 FF Team

Inne zajęcia z grupy "Trening prozdrowotny"

Zadaj nam pytanie

Dzień dobry

O co chcesz zapytać?

Zachęcamy także do przejrzenia naszej strony, gdzie zapewnie znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat klubów, zajęć a także tych, dotyczących zdrowego stylu życia. Odwiedź nasz blog