Podziel się

FF Cross

Typ treningu kondycyjnego i siłowego o bardzo wysokiej intensywności.Treningi zawierają ćwiczenia plyometryczne, podnoszenie ciężarów, ćwiczenia z użyciem różnego typu sprzętu: gryfy, podesty etc.

1. POCZĄTKUJĄCY W trakcie INTRO czeka Was wprowadzenie teoretyczne, a następnie Wasz pierwszy trening.
Dowiecie się dlaczego warto ćwiczyć w grupie oraz jakie korzyści daje różnorodność naszych treningów i dlaczego powinniśmy wykonywać ruchy wielostawowe.

Każde zajęcia są skalowane i dopasowane do kondycji oraz formy osób ćwiczących – nie trzeba się obawiać, jeżeli ktoś miał długą przerwę w sporcie, spokojnie – te zajęcia są dla każdego.

2. ŚREDNIOZAAWANSOWANI Zajęcia dla osób, które poznały już technikę podstawowych ćwiczeń wykorzystywanych w tych zajęciach. Staramy się zwiększać intensywność treningu, ale wciąż nie jest ona priorytetem. Bazując na odpowiednich progresjach rozwijamy Cię jako kompletnego sportowca. Podczas treningu ćwiczymy siłę i wytrzymałość mięśni. Wyrabiamy odporność krążeniową i oddechową pracując jednocześnie nad równowagą i precyzją.

Dla kogo

1. Zajęcia skierowane są do osób zaczynających swoją przygodę z tymi zajęcdiami 2.To zajęcia przeznaczone dla osób POCZĄTKUJĄCYCH i ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH

Korzyści

Początkujący:

  • zajęcia uczące podstaw
  • gwarancja bezpieczeństwa wykonywanych ćwiczeń
  • nauka techniki.

Średniozaawansowani:

  • budowa siły
  • poprawa sprawności organizmu
  • kompleksowy rozwój
  • poprawa odporności

Czas trwania

45/55 minut

#FfCross #TreningOgólnorozwojowy #StrefaFunkcjonalna #SylwetkaMęska #SylwetkaDamska #Sport #Kondycja #45Minut #55Minut

Zadaj nam pytanie

Dzień dobry

O co chcesz zapytać?

Zachęcamy także do przejrzenia naszej strony, gdzie zapewnie znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat klubów, zajęć a także tych, dotyczących zdrowego stylu życia. Odwiedź nasz blog