Podziel się

HIIT

Trening HIIT, czyli intensywny trening interwałowy, to program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Powszechnie uważa się, że daje dużo lepsze efekty w odchudzaniu niż ćwiczenia cardio, a jego wykonanie zajmuje dużo mniej czasu. Trening ten polega na przeplataniu ze sobą ćwiczeń aerobowych, które charakteryzują się średnią intensywnością, z ćwiczeniami anaerobowymi, czyli tymi o wysokiej intensywności. Całość jest stosunkowo krótka co pozwala łatwo wpleść trening HIIT grafik dnia.

Dla kogo

Dla osób, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów podczas intensywnego wysiłku

Korzyści

  • przyspieszenie przemiany materii
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • polepszenie ogólnej sprawności ciała
  • wzrost wydolności organizmu

Czas trwania

55 minut

#Hiit #Cardio #SalaAerobik #StrefaFunkcjonalna #Sport #Kondycja #SylwetkaDamska #SylwetkaMęska #55Minut

Dostępność zajęć "HIIT" w naszych klubach

Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Bydgoszcz Drukarnia
  • Wtorek
  • 19:00 - 19:55 Daria Kalemba
  • Środa
  • 19:00 - 19:55 Daria Kalemba
Zadaj nam pytanie

Dzień dobry

O co chcesz zapytać?

Zachęcamy także do przejrzenia naszej strony, gdzie zapewnie znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat klubów, zajęć a także tych, dotyczących zdrowego stylu życia. Odwiedź nasz blog