Podziel się

Kettlebells

Charakterystyczne dla treningu z kettlebells jest to, że angażuje do pracy wiele mięśni jednocześnie. Najczęściej polega na wykonywaniu kilkuminutowych serii, w których wielokrotnie powtarza się ten sam ruch. Wszechstronność ćwiczeń z kettlebells powoduje, że niektórzy zaliczają je bardziej do treningu ogólnorozwojowego niż tradycyjnego podnoszenia ciężarów.

Dla kogo

Kettlebells polecane są każdemu , kto chce połączyć wysoką skuteczność treningu siłowego i wytrzymałościowego z jednoczesnym podnoszeniem ogólnej sprawności i koordynacji ruchowej. Trening cieszy się szczególnie zainteresowaniem kobiet ze względu na możliwość zwiększenia siły bez rozrostu masy mięśniowej.

Korzyści

  • angażowanie mięśni nóg i pośladków
  • wzmocnienie
  • stabilizacja i zwiększenie świadomości własnego ciała
  • poprawa koordynacji ruchowej

Czas trwania

55 minut

#Kettlebells #TreningOgólnorozwojowy #StrefaFunkcjonalna #SylwetkaMęska #SylwetkaDamska #55Minut

Dostępność zajęć "Kettlebells" w naszych klubach

Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Jaworzno Galena
  • Wtorek
  • 17:00 - 17:45 Mateusz Spyt
  • Czwartek
  • 17:00 - 17:45 Mateusz Spyt
  • Piątek
  • 17:00 - 17:45 Mateusz Spyt
Poznań Bałtyk
  • Poniedziałek
  • 20:15 - 21:15 Michał Sobkowiak
  • Środa
  • 19:00 - 20:00 Michał Sobkowiak
  • Piątek
  • 19:00 - 20:00 Michał Sobkowiak
Poznań Kinepolis
  • Środa
  • 18:00 - 19:00 Michał Krawczyk
Toruń Atrium Copernicus
  • Poniedziałek
  • 19:00 - 20:30 Łukasz Wojciechowski
  • Wtorek
  • 17:00 - 17:55 Łukasz Wojciechowski
  • Środa
  • 18:00 - 19:30 Łukasz Wojciechowski
  • Czwartek
  • 19:00 - 20:30 Łukasz Wojciechowski
Żory Zjednoczonej Europy
  • Poniedziałek
  • 17:00 - 17:45 Dorota Pepe
  • Środa
  • 18:00 - 18:45 Dorota Pepe
Zadaj nam pytanie

Dzień dobry

O co chcesz zapytać?

Zachęcamy także do przejrzenia naszej strony, gdzie zapewnie znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat klubów, zajęć a także tych, dotyczących zdrowego stylu życia. Odwiedź nasz blog