Spinning®/Cycling

Podziel się

Zajęcia grupowe z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych, odbywające się w rytm muzyki. Uczestnicy zajęć są przypisywani do odpowiednich klas w oparciu o stopień sprawności. Klasy: Intro, Wytrzymałość, Siła, Interwał, Master Class, Mix Class. Korzyści płynące z uprawiania spinningu, to w głównej mierze poprawa i zwiększenie wydolności organizmu oraz znaczne spalanie tkanki tłuszczowej. Tego rodzaju ćwiczenia, to dodatkowo gwarancja dobrej zabawy oraz relaksu. Zajęcia odbywają się pod okiem instruktora, który motywuje ich uczestników do wytężonej pracy.

Uczestnicy zajęć są przypisywania do odpowiednich klas w oparciu o stopień sprawności.

Wytrzymałość – podczas treningu dąży się do tego, aby organizm osiągnął jak najwyższy poziom swych możliwości wobec danej aktywności. Intensywność ćwiczeń oscyluje między 65 a 85% maksymalnego tętna. Trening oparty o techniki jazdy dostosowane do każdego, cechujący się umiarkowanym wysiłkiem.

Siła – głównym celem jest zwiększenie siły mięśni oraz wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego. Intensywność ćwiczeń waha się od 75 do 85% tętna maksymalnego.

Interwał – Trening, który znacznie podnosi wydolność organizmu, przyczynia się do poprawy kondycji i szybszego spalania kalorii. W tym przypadku najważniejsze jest tempo jazdy, a zatem ćwiczenie nastawione są w głównej mierze na wytrenowanych uczestników. Intensywność ćwiczeń to 65-92% maksymalnego tętna.